onsdag 6 maj 2009

Värtan.


I båten är en liten gullig som åker till riga. Husen bakom den. Är röda tegelhus:) larsberg :) där har mariel bott innan hon flytta till norge men hon kommer nog tillbaka förhoppningsvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart hon kommer tillbaka!