torsdag 14 maj 2009

Vinnare

Grattis lollo till vinsten! 1kg mjöl! (Kolla youtube grotesko-ett kg mjöl)

Något är fel.


Helt sjukt. Smsade johanna igår kväll, i smset stod det "Ärligt talat något är fel." till saken hör att jag sov som en stock då, smsade alltså i sömnen. Lite skummt.

Dagens fråga: vad föreställer bilden. Den som svarar rätt först utses som vinnare:)

onsdag 13 maj 2009

Sjukt alltså (EL)

Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!

Tårar...


Gråter som fan just nu. . .

fredag 8 maj 2009

Hehe:)


Nu har den här varit med ett tag:) men lätt snyggaste radion i sthlm:)


torsdag 7 maj 2009

Fy fan


Det här är jävligt högt. . . Det är där hissen ska vara sen. Vidrigt.

onsdag 6 maj 2009

Fint


Nu börjar det verkligen bli grönt ute :) nice.

Värtan.


I båten är en liten gullig som åker till riga. Husen bakom den. Är röda tegelhus:) larsberg :) där har mariel bott innan hon flytta till norge men hon kommer nog tillbaka förhoppningsvis.

måndag 4 maj 2009

Äntligen.


Då säger vi hejdå till den röda mobilen ännu en gång.