onsdag 6 maj 2009
måndag 4 maj 2009
lördag 2 maj 2009
Bloggen
Jag kommer börja Blogga regelbundet så snart min mobil kommer tillbaka från service. Den här gamla orkar egentligen inte med Bloggande utan stänger oftast av sig själv då. Fick Btw höra av Lollo om en creed återförening. . . NICE. . Natti.
tisdag 21 april 2009
TIPS?
Jag är allergisk mot något hemma. För mina utslag börjar så fort jag kommer hem, sen försvinner de kvickt när jag går hemifrån.
Här är en lista på saker det INTE är:
-Tvättmedlet
-Katterna
-Blommorna
-Diskmedlet
-Pollen
Så mer tips tack pallar inte mer.
Här är en lista på saker det INTE är:
-Tvättmedlet
-Katterna
-Blommorna
-Diskmedlet
-Pollen
Så mer tips tack pallar inte mer.
torsdag 16 april 2009
Hjälp
Jag orkar seriöst inte mer. Jag har allergiska utslag över en fjärdedel av kroppen konstant. Det svider och kliar. Utslagen vandrar omkring på kroppen och vägarar sluta. Det ser ut och känns ganska exakt som att jag skulle ha trillat ner i ett dike fullt med brännässlor. 2 dagar nu. . . Vägrar en dag till. Kan ju fan inte sova som ni märker.
onsdag 15 april 2009
fredag 10 april 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






