onsdag 24 september 2008
tisdag 23 september 2008
söndag 21 september 2008
lördag 20 september 2008
Lurad.
Nu är jag nog blåst,
"2008-09-16 825784234549253 uttag 1.000,00"
Är det enda jag ser på internetbanken. Men liksom har jag tagit ut 1000:-? Nej!
Ska ringa banken på måndag o se om dom kan tala om var pengarna tagit vägen, dom borde ju faktiskt kunna se lite info iaf! Eller?
"2008-09-16 825784234549253 uttag 1.000,00"
Är det enda jag ser på internetbanken. Men liksom har jag tagit ut 1000:-? Nej!
Ska ringa banken på måndag o se om dom kan tala om var pengarna tagit vägen, dom borde ju faktiskt kunna se lite info iaf! Eller?
fredag 19 september 2008
:) Info.
Inlägget innan detta skrev jag nog en lögn i. Jag var kraftigt full! Jag minns inte ens att jag bloggade från båten som jag tydligen gjorde, kryssningen var GRYMT bra dock :)
Helg nu.
I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!
Simba sover i mitt knä... VARMT!
/ Skoj o Hoj!
Helg nu.
I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!
Simba sover i mitt knä... VARMT!
/ Skoj o Hoj!
fredag 12 september 2008
söndag 7 september 2008
Haha .

Alla som här efter säger att det är svårt att gå ner i vikt. Upyours! Jag har gått ner 9 kilo på 7 dagar. Sug på den då! Haha nädå men kan ju säga att det samtidigt som veckan sugit enormt mycket känns jävligt bra nu eftersom att jag haft som mål att faktiskt på lång sikt gå ner 15kg. Kommer ju definitivt inte fortsätta i den här takten nu eftersom jag räknar med att kunna äta vilken dag som helst då min mun nu är sjukt mycket bättre. Så får väl fortsätta jobba sakta på vikten nu . . . Något kilo i månaden liksom. Kram kram. Ska snart få smaka lite lite mat av mariel får se om munnen pallar med de. / JLT
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


