Inlägget innan detta skrev jag nog en lögn i. Jag var kraftigt full! Jag minns inte ens att jag bloggade från båten som jag tydligen gjorde, kryssningen var GRYMT bra dock :)
Helg nu.
I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!
Simba sover i mitt knä... VARMT!
/ Skoj o Hoj!
fredag 19 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar