lördag 19 juli 2008

Igen



Älsklingen


Nya pärlan Hehe

...

Nothing good lasts for ever...............

fredag 18 juli 2008

Fästing!!!

Finns inge vidrigare än en fästing! Hade nyss en på armen! Jisses vad det kliar där den borrade in sitt lilla vidriga huvud.

// JLT

Ps. Fästingen är aska nu ds.

Smarta eller?


Hum antingen är jag smart eller så är alla andra smarta. . . Jag är helt själv i tvättstugan. . Visst det är fredag mitt på dagen. . Men folk kanske har semester eller så finns det väl pensionärer? Nästan lite konstigt att vara solo här. . Kanske läckt ut något gift? Inte troligt dock. . . . Hum aja. Återgå till vikandet och lite bra musik en stund:) .

torsdag 17 juli 2008

Samma


Detta är då samma sjö. Kram till vännerna Btw!

Sjö


Syns inte så bra på detta kort men det är ett tunnt lager dimma som sveper över sjön. Och helt tyst omkring mig snacka avkoppling. / Jimmy på semester

onsdag 16 juli 2008

Grillat


Grillat är jätte gott

Isberget

Kan de bli sämre nu?

Rummikub


Jag har vunnit en del hittils Hihi