tisdag 23 mars 2010

Busted.


Haha dom är så busted. Visste att dom umgås när man inte ser på.

Simba.


Oj intressant med mobil som faktiskt kan skriva simba utan att det blir rhoca. Men visst är den lilla varelsen fin :) <3

Händelser


Händer en hel del om dagarna så orkar inte skriva om allt. Om någon är intresserad av mitt liv så pratar jag gärna om det på msn haha. Är iaf spikat att jag och tommy åker till sälen på söndag morgon... Snart läggdags ska upp 06.45 i morgon. Fyfan. Är hemma hos älsklingen nu i alla fall :). Hej hej!

måndag 22 mars 2010

Taktik


Sitter utanför borgstaden och tar död på lite tid. Får ju inte komma allt för tidigt haha. Önska mig lycka till!

lördag 20 mars 2010

Sälen?

Kan mycket väl bli Sälen för mig ett par dagar om nån vecka, vilket jag absolut skulle uppskatta innan jag nu börjar jobba. Skulle kännas riktigt bra faktiskt =) Men så har vi då det ständigt återkommande problemet… Elvis & Simba. Någon frivillig?

Promenad Bilder från tidigare i Veckan!

Lite bilder från när jag promenerade Sergelstorg – Skärsätra.

20100316214 20100316215 20100316216 20100316217 20100316218 20100316219 20100316220 20100316221 20100316222

fredag 19 mars 2010

Lidingö


Visst är det fint på lidingö? Smart bär det av till stuvsta för att fira johan och gurra. Förbi älsklingen en stäng först bara <3 henne massa

torsdag 18 mars 2010

Saknar


Visst saknar man jobbet lite...

Arlanda


Sitter och väntar på björnars mamma på arlanda. Det känns alltid så speciellt att vara på arlanda. Går inte att beskriva känslan. Sen att man väntar på en person man aldrig träffat eller sett är ju lite spännande det med. Som man sen ska åka med i över en timme i samma bil. Skoj haha :)

onsdag 17 mars 2010

Dagen


Idag var jag på intervju på borgstaden. Gick tydligen bra för dom vill träffa mig igen på måndag:) sedan har jag kollat skidor vid slottet med ncc folk. Nu på väg hem till älsklingen