tisdag 23 mars 2010
Händelser

Händer en hel del om dagarna så orkar inte skriva om allt. Om någon är intresserad av mitt liv så pratar jag gärna om det på msn haha. Är iaf spikat att jag och tommy åker till sälen på söndag morgon... Snart läggdags ska upp 06.45 i morgon. Fyfan. Är hemma hos älsklingen nu i alla fall :). Hej hej!
måndag 22 mars 2010
lördag 20 mars 2010
Sälen?
Kan mycket väl bli Sälen för mig ett par dagar om nån vecka, vilket jag absolut skulle uppskatta innan jag nu börjar jobba. Skulle kännas riktigt bra faktiskt =) Men så har vi då det ständigt återkommande problemet… Elvis & Simba. Någon frivillig?
fredag 19 mars 2010
onsdag 17 mars 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






