torsdag 4 mars 2010

Detta är ett inlägg!

Ja det är jag som gjort den fantastiska HEAD bilden på min blogg.

Blev inge simma idag men de ska de allt bli av i morgon! och sen på lördag är de nyköping som gäller!

Ikväll ska jag nog umgås lite med Sötsaken =) (johanna)

Hej o DÄ!

måndag 1 mars 2010

Vem?


Vem är då detta?

Vem?


Vem är det johanna avbildat? Kommentera

Naken kvinna.


By johanna.


Min fina flickvän är duktig på att teckna. Denna bild är skapad idag. Lägger även upp några äldre hon gjort

20100301045.JPG


Bakad potatis med tillbehör på 16 min. Grymt

söndag 28 februari 2010

Utomhus.


Bilden är tagen ut mot parken, blir bilderna bättre online med? Eller är det bara i mobilen dom blir grymt bra. Ska strax iväg till johanna, vi ska på bio ikväll om allt går som det ska.

Ny mobil. Köpte ny mobil i fredags och nu ska jag förhoppningsvis kunna blogga med även denna!


fredag 26 februari 2010

torsdag 25 februari 2010