Ja det är jag som gjort den fantastiska HEAD bilden på min blogg.
Blev inge simma idag men de ska de allt bli av i morgon! och sen på lördag är de nyköping som gäller!
Ikväll ska jag nog umgås lite med Sötsaken =) (johanna)
Hej o DÄ!
torsdag 4 mars 2010
Detta är ett inlägg!
måndag 1 mars 2010
söndag 28 februari 2010
fredag 26 februari 2010
torsdag 25 februari 2010
Känner sig smart!
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6676832.ab
Läs artikeln så förstår ni nog =).
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







