söndag 28 februari 2010

Utomhus.


Bilden är tagen ut mot parken, blir bilderna bättre online med? Eller är det bara i mobilen dom blir grymt bra. Ska strax iväg till johanna, vi ska på bio ikväll om allt går som det ska.

Inga kommentarer: