måndag 19 oktober 2009

Mupp


Dr livingstone inviger palmerna. Haha han är så usel skådespelare så knappt barnen tittar på han:p

En till:)


Bild alltså.

Plantering


Idag börjar dom plantera alla palmer och sånt i Oasen på jobbet. De är den platsen där man ska kunna sitta och äta vid restaurangtorget. Kommer nog bli nice. Finns även högt vattenfall. :) vi får åka hit och äta o handla sen. Tv är här och filmar ser jag nu.

torsdag 15 oktober 2009

Ja jag vet!


Vi asfalterar om lidingöbron i rusningstrafik. Det är helt okej för mig. Kommit 350 meter på en timma. Toppen kul torsdag. Normala bolag gör sånt på nattetid. Men det var tydligen roligare att skapa kö över halva sthlm.

söndag 11 oktober 2009

fredag 2 oktober 2009

söndag 27 september 2009

Irritation


Den där lilla trummisen som är med i en tv reklam irriterar mig enormt mycket.

lördag 26 september 2009

Klar.


Bara kran som fattas:)

torsdag 24 september 2009

Woha!


Jag vet. Det är super snyggt.