Vi asfalterar om lidingöbron i rusningstrafik. Det är helt okej för mig. Kommit 350 meter på en timma. Toppen kul torsdag. Normala bolag gör sånt på nattetid. Men det var tydligen roligare att skapa kö över halva sthlm.
Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.