onsdag 24 juni 2009

Hit kanske.


Hit kanske jag åker i helgen:) annars blir det nästa helg. Beror lite på:)

Max:)


Någon var glad och se mig idag:)

Värme.


Det är varma dagar i sthlm temperaturen kan gå upp till 25 hela veckan. Ingen direkt toppen vecka att jobba, dessutom är det helt vindstilla vilket gör att det känns ännu varmare. Blä. Vill åka hem, åka och bada, åka och bara ligga ner och vila.

torsdag 18 juni 2009

Midsommar helgen.

Nu på torsdagskvällen är det Tvättstugan som gäller, inte speciellt spännande!

I morgon förmiddag åker jag till nyköping och provsmakar lite alkohol ;D.

Lördag åker jag hem från nyköping och vilar inför...

Att gå upp sjukt tidigt på söndagsmorgonen och åka och hjälpa lollo i gävle :D blir nog skoj!

Saknar dig redan hönken.... vi kanske inte ses på 2 veckor... :(

tisdag 16 juni 2009

Söt:)


Fick en klubba av hönken idag <3

måndag 15 juni 2009

As You Die

Grymt bra!

Takidas nya singel släpptes ju idag på SR, så hörde den idag på jobbet (lyssnar alltid på p3) Den är Grymt bra! As You Die heter den btw

Humör.


Ni som inte känner honom vilket humör är han på?

lördag 13 juni 2009

Lugnet.

Ligger i sängen i utsund med datorn i knät och skriver, det är helt skadat lugnt här det som låter mest är simba som spinner bredvid mig. Ibland undrar man hur genomtänkt allt är, när jag åkte hit hade jag knappt någon bensin i bilen och knappt något ätbart med mig och endast 200 kr, hur tänkte du då Jimmy :P Aja men det verkar lösa sig iaf :D

Ska ta till vara på lugnet lite nu. Kommande tiden ska jag försöka träffa lite vänner som jag inte träffat på senaste tiden samtidigt som jag ska jobba så kommer inte bli mycket tid över.

Lollo blir de nå jobb på Donken eller :-D? haha vore så skadat kul :P

Hum. borde nog egentligen gå ut en sväng och röra på mig lite men det är ganska blött och misstänker att det finns en o annan mygga där ute som vill åt mitt dyrbara blod.

Ska nog lägga mig och glo på ett avsnitt av någon serie istället och invänta att Johanna vaknar så kan jag ju träffa henne en stund :).

Mariel, var är du? varför är du inte här som alltid? Utsund och Sthlm och jag saknar dig =).

fredag 12 juni 2009

Skäms


Nu skäms han. Först spy när jag precis gjort rent och kommit ut på e18 så skiter han:p vilken liten devil det är. . . Morr