lördag 13 juni 2009

Lugnet.

Ligger i sängen i utsund med datorn i knät och skriver, det är helt skadat lugnt här det som låter mest är simba som spinner bredvid mig. Ibland undrar man hur genomtänkt allt är, när jag åkte hit hade jag knappt någon bensin i bilen och knappt något ätbart med mig och endast 200 kr, hur tänkte du då Jimmy :P Aja men det verkar lösa sig iaf :D

Ska ta till vara på lugnet lite nu. Kommande tiden ska jag försöka träffa lite vänner som jag inte träffat på senaste tiden samtidigt som jag ska jobba så kommer inte bli mycket tid över.

Lollo blir de nå jobb på Donken eller :-D? haha vore så skadat kul :P

Hum. borde nog egentligen gå ut en sväng och röra på mig lite men det är ganska blött och misstänker att det finns en o annan mygga där ute som vill åt mitt dyrbara blod.

Ska nog lägga mig och glo på ett avsnitt av någon serie istället och invänta att Johanna vaknar så kan jag ju träffa henne en stund :).

Mariel, var är du? varför är du inte här som alltid? Utsund och Sthlm och jag saknar dig =).

fredag 12 juni 2009

Skäms


Nu skäms han. Först spy när jag precis gjort rent och kommit ut på e18 så skiter han:p vilken liten devil det är. . . Morr

4k


På ett år och några månader.

Hej!


Som det ser ut nu blir det utsund för mig i helgen. Fan va skönt. Behöver verkligen komma bort lite. Ni som läser bloggen kan ni inte vara gulliga och skicka en bra bild på er själva till min mail, om ni vill alltså ska göra en typ av vän kollage:p. Och JA det gäller även dig.

torsdag 11 juni 2009

In i dimman...


Inne i dimman ligger lidingö, igår var det blodomloppet:) gick bra. Sen efteråt åkte jag hem och hittade en sovande sötsak i min säng. Där låg vi och pratade och myste en stund och åt sjukt god glass:). Nu är det snart dax för lunch på jobbet. Blir restaurang idag. Lär väl skicka en bild på det med:) ha det bäst folk! A just ja:) i helgen funderar jag, rhoca och elvis på att lata oss i utsund ska bara fråga mariel *blink blink*. Dags att jobba höres.

Skummt:)


Stelnat fogskum

tisdag 9 juni 2009

Skatt:)


Fick skatteåterbärgnigen igår:)

Gott.


:) fint

söndag 7 juni 2009