
Inne i dimman ligger lidingö, igår var det blodomloppet:) gick bra. Sen efteråt åkte jag hem och hittade en sovande sötsak i min säng. Där låg vi och pratade och myste en stund och åt sjukt god glass:). Nu är det snart dax för lunch på jobbet. Blir restaurang idag. Lär väl skicka en bild på det med:) ha det bäst folk! A just ja:) i helgen funderar jag, rhoca och elvis på att lata oss i utsund ska bara fråga mariel *blink blink*. Dags att jobba höres.
1 kommentar:
det går bara bra, om du har lust så får du gärna klippa gräs, diska, ta bort muslort eller göra något annat hushållsaktigt. Vore guld värt för familjen asklund. Känn dig som hemma :) fint att ni har dåligt väder btw! här är det fint .. 10 grader dock.
Skicka en kommentar