söndag 7 juni 2009

lördag 6 juni 2009

fredag 5 juni 2009

Va?


Vad Gör du? Citat

torsdag 4 juni 2009

Hehe


Onyttigt

Våtavfallssäck


Pekka i en våt avfallssäck:) haha ugly

onsdag 3 juni 2009

Mat.


Wok strömming kyckling ris stektpotatis potatismos sallad bröd dricka.

tisdag 2 juni 2009

Så är det.


Igår var jag ute och joggade, ungefär 4 km. Kändes väl helt okej. På bilden är det pekka som ligger och latar sig. Simba har varit ute hela natten och hela dagen idag. Stackars liten. Nu ska jag säga en sak som kommer få mariel på bättre humör. På torsdag ska det vara 5 grader och regn i sthlm. Mitt i juni liksom? Det känns som 0 grader enligt tv4 vädret. Nu slutar jag snart. Hem och vila, johanna är nog hos mig nu:) mys.

måndag 1 juni 2009

Sthlm.


Bild över sthlm en solig måndag.