lidingö centrums kebabställe! kommer inte på vad det heter.. kanske GrillIn?? :P
nae kebab house i stan ;)
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
lidingö centrums kebabställe! kommer inte på vad det heter.. kanske GrillIn?? :P
nae kebab house i stan ;)
Skicka en kommentar