torsdag 4 juni 2009

Hehe


Onyttigt

2 kommentarer:

Mariel sa...

lidingö centrums kebabställe! kommer inte på vad det heter.. kanske GrillIn?? :P

Johanna sa...

nae kebab house i stan ;)