tisdag 26 maj 2009

Snart EU Val.

Hej folks! Ni som har åldern inne bör rösta i EU-Valet som är på gång nu.
Många säger : Det berör inte mig.
Och det var det dummaste jag hört, om det nu är så för just dig så störs du inte av ipred lagar och annan internet politik? Du störs inte heller av arbets situationen i Sverige just nu? Du störs såklart inte av att vissa personer tydligen är värda mer än andra i både lön och andra frågor?

Nej trodde väl det något stör du dig på?!

RÖSTA DÅ FFS Alternativt klaga Aldrig på din situation mer.

Ps. Sossarna är ett bra val. ds

Så kan det gå.

Uppsagd.

måndag 25 maj 2009

23


23 grader sol vindstilla. Sthlm i mitt hjärta.

fredag 22 maj 2009

På väg.


Är nu på väg till båten. Väntar på underbara lidingöbanan. Wei.

torsdag 21 maj 2009

Grillkväll


Jag sitter just nu framför brasan med mina vänner.

Tjo.

Sitter i johannas soffa med hennes bror m.f. I övrigt händer ingenting. väntar på hönken som duschar.

Today.

Idag blir det förhållandevis lugnt, nu snart ska jag skjutsa hem Johanna snäll som jag är :D. Senare ikväll ska vi grilla om vädret är ok. Skriver mest detta inlägg för att prova hur det är att blogga via Windows Live Writer. Funkar väldigt bra faktiskt =)

Nu ska jag kasta i mig frukosten =)

OVER AND OUT

Morsning =)

Konstig natt- jag o hönken satt i min säng, vi skulle sen senare hem till henne och sova, vi väntade bara på att elvis skulle komma hem. När elvis väl kom hem (01:00) vet jag inte riktigt vad som hände. antagligen ingenting för 03:00 vaknade jag till allt va på, alla lampor och datorer. Så nej vi kom aldrig iväg till henne.

Hojt nu blir de frukost.

onsdag 20 maj 2009

Helnöjd :)

Nu är datorn installerad och klar. Den funkar väldigt bra. Sitter i sängen nu och bloggar nu, johanna med vänner sitter i soffan och bloggar och chattar. :) Riktig slappis kväll =)

Nyss fick jag adrenalin kick några små barn jagade en katt utanför och skrämde den rejält, min första tanke var: Är det simba eller elvis så ligger ungarna risigt till. Det var inte någon av dom utan söta "grå katt" men så fort barnen såg mig försvann dom så hann inte skrika på dem. . . men hade det varit stackars elvis eller snälla simba så.... GAAAAAHHHHHH.

Nu ska jag pilla vidare lite =) :D

Dator


:) nu är den hemma. Fjärrkontrollen ligger vid sidan om den :)