Konstig natt- jag o hönken satt i min säng, vi skulle sen senare hem till henne och sova, vi väntade bara på att elvis skulle komma hem. När elvis väl kom hem (01:00) vet jag inte riktigt vad som hände. antagligen ingenting för 03:00 vaknade jag till allt va på, alla lampor och datorer. Så nej vi kom aldrig iväg till henne.
Hojt nu blir de frukost.
torsdag 21 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar