torsdag 14 maj 2009
onsdag 13 maj 2009
Sjukt alltså (EL)
Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!
fredag 8 maj 2009
torsdag 7 maj 2009
måndag 4 maj 2009
lördag 2 maj 2009
Bloggen
Jag kommer börja Blogga regelbundet så snart min mobil kommer tillbaka från service. Den här gamla orkar egentligen inte med Bloggande utan stänger oftast av sig själv då. Fick Btw höra av Lollo om en creed återförening. . . NICE. . Natti.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





