onsdag 13 maj 2009

Sjukt alltså (EL)

Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!

Tårar...


Gråter som fan just nu. . .

fredag 8 maj 2009

Hehe:)


Nu har den här varit med ett tag:) men lätt snyggaste radion i sthlm:)


torsdag 7 maj 2009

Fy fan


Det här är jävligt högt. . . Det är där hissen ska vara sen. Vidrigt.

onsdag 6 maj 2009

Fint


Nu börjar det verkligen bli grönt ute :) nice.

Värtan.


I båten är en liten gullig som åker till riga. Husen bakom den. Är röda tegelhus:) larsberg :) där har mariel bott innan hon flytta till norge men hon kommer nog tillbaka förhoppningsvis.

måndag 4 maj 2009

Äntligen.


Då säger vi hejdå till den röda mobilen ännu en gång.

lördag 2 maj 2009

Bloggen

Jag kommer börja Blogga regelbundet så snart min mobil kommer tillbaka från service. Den här gamla orkar egentligen inte med Bloggande utan stänger oftast av sig själv då. Fick Btw höra av Lollo om en creed återförening. . . NICE. . Natti.

tisdag 21 april 2009

TIPS?

Jag är allergisk mot något hemma. För mina utslag börjar så fort jag kommer hem, sen försvinner de kvickt när jag går hemifrån.

Här är en lista på saker det INTE är:
-Tvättmedlet
-Katterna
-Blommorna
-Diskmedlet
-Pollen

Så mer tips tack pallar inte mer.