onsdag 1 april 2009

Godaste ever


Det här är antagligen godaste köttfärssåsen som finns;)eller vad säger ni?

Annies garderob


Mycke saker blir det

Helt ok kök


Alla är såklart helt ointresserade. Men jag vill visa

Medel


Svårt att se men köket är ganska nice. Barbänk nice kakel snygga vitvaror

Fult


Vilket fult och tråkigt kök. :) men en duktig kille som gjort det ;)

tisdag 31 mars 2009

Sammanfattar bra.


Bilden sammanfattar min dag väldigt bra. :) det är vår ute snart kan man gå riktigt tunnklädd. :) sen ska jag träffa världens bästa, mariel! Yey! Ja just ja. Får ny telefon idag. :) nice.

fredag 27 mars 2009

Händer och fötter

Hej :) idag åker jag med benkt och anna med familj och vänner till uddevalla blir nog kul :). Jag skriver på wap därför orkar jag inte skriva snyggt. . . I början av nästa vecka får jag ny mobil jag köpt. W715i blir nog bra. :). :) . :) så kul att du är i sthlm mariel!!! Fan på tiden. . . :) nej det var nog allt för just nu :) <3 johanna /JLT

fredag 20 mars 2009

Rip.


Blomman på bilen har avlidigt. Den var nog lite ledsen och utstött eftersom den levt större delen av sitt liv i ensamhet med bara andra konstiga arter omkring sig. Begravningen äger rum nu i helgen. I komposten i Skärsätra. Må du leva i fred. /Jimmy

onsdag 18 mars 2009

2:a

Ja andra gången nu som jag cyklade till jobbet. Var minst lika jobbigt om inte jobbigare idag :P.-

Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!

JLT - still moving

tisdag 17 mars 2009

Tidsfråga.


Nu är det bara ett par veckor tills hon kommer på besök till sthlm. Fan va kul :). Sen kommer ju förhoppningsvis björnar på ett besök då med:). Välkomna!