onsdag 1 april 2009
tisdag 31 mars 2009
fredag 27 mars 2009
Händer och fötter
Hej :) idag åker jag med benkt och anna med familj och vänner till uddevalla blir nog kul :). Jag skriver på wap därför orkar jag inte skriva snyggt. . . I början av nästa vecka får jag ny mobil jag köpt. W715i blir nog bra. :). :) . :) så kul att du är i sthlm mariel!!! Fan på tiden. . . :) nej det var nog allt för just nu :) <3 johanna /JLT
fredag 20 mars 2009
onsdag 18 mars 2009
2:a
Ja andra gången nu som jag cyklade till jobbet. Var minst lika jobbigt om inte jobbigare idag :P.-
Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!
JLT - still moving
Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!
JLT - still moving
tisdag 17 mars 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







