onsdag 1 oktober 2008

Gabbe!


Haha slut kille! Han med nycklarna, ni vet. Han som brukar sova i kundvagnar :)

lördag 27 september 2008

Kul promenad?


Någon jubel idiot har roat sig med promenad över min bil i natt. . Fotspår rakt över bilen och buckla i motorhuven. . . Suck. . .

onsdag 24 september 2008

Matvrak


Mums

Gissa


Kan du gissa vad det är på bilden? Nej jag trodde väl det

söndag 21 september 2008

lördag 20 september 2008

Lurad.

Nu är jag nog blåst,

"2008-09-16 825784234549253 uttag 1.000,00"

Är det enda jag ser på internetbanken. Men liksom har jag tagit ut 1000:-? Nej!
Ska ringa banken på måndag o se om dom kan tala om var pengarna tagit vägen, dom borde ju faktiskt kunna se lite info iaf! Eller?

fredag 19 september 2008

T9

Har du T9?

Skriv följande utan att byta ord

"Benke handlar ludd på ica maxi"

:) Info.

Inlägget innan detta skrev jag nog en lögn i. Jag var kraftigt full! Jag minns inte ens att jag bloggade från båten som jag tydligen gjorde, kryssningen var GRYMT bra dock :)

Helg nu.

I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!

Simba sover i mitt knä... VARMT!

/ Skoj o Hoj!