Har du T9?
Skriv följande utan att byta ord
"Benke handlar ludd på ica maxi"
fredag 19 september 2008
:) Info.
Inlägget innan detta skrev jag nog en lögn i. Jag var kraftigt full! Jag minns inte ens att jag bloggade från båten som jag tydligen gjorde, kryssningen var GRYMT bra dock :)
Helg nu.
I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!
Simba sover i mitt knä... VARMT!
/ Skoj o Hoj!
Helg nu.
I morgon ska jag köpa ny säng har ingen hemma :D pappa kom och hämtade min igår!
Simba sover i mitt knä... VARMT!
/ Skoj o Hoj!
fredag 12 september 2008
söndag 7 september 2008
Haha .

Alla som här efter säger att det är svårt att gå ner i vikt. Upyours! Jag har gått ner 9 kilo på 7 dagar. Sug på den då! Haha nädå men kan ju säga att det samtidigt som veckan sugit enormt mycket känns jävligt bra nu eftersom att jag haft som mål att faktiskt på lång sikt gå ner 15kg. Kommer ju definitivt inte fortsätta i den här takten nu eftersom jag räknar med att kunna äta vilken dag som helst då min mun nu är sjukt mycket bättre. Så får väl fortsätta jobba sakta på vikten nu . . . Något kilo i månaden liksom. Kram kram. Ska snart få smaka lite lite mat av mariel får se om munnen pallar med de. / JLT
lördag 6 september 2008
fredag 5 september 2008
torsdag 4 september 2008
Virus

Nu är jag less som fan på mitt virus. Har haft i en vecka nu och ser ingen ljusning alls! Dom sa att de skulle ta typ en vecka innan jag skulle bli frisk. Jag är fan sjukt hungrig äter ju inget! Förlåt om jag gjort någon illa och den personen nu står med en sån där docka som liknar mig och häller in gifter och virus i min mun. . .
tisdag 2 september 2008
Allt.
Fan va skit jag mår nu egentligen inte ätit ett dugg sedan i lördags. (vrål hungrig) orka inte gå in på vad för sjuk jag är...
<3 Stor ros till Mariel som stöttat och hjälpt mig med saker under tiden jag varit sjuk trotts att även hon mått kass. <3
HOPPAS jag blir frisk.......
<3 Stor ros till Mariel som stöttat och hjälpt mig med saker under tiden jag varit sjuk trotts att även hon mått kass. <3
HOPPAS jag blir frisk.......
söndag 24 augusti 2008
Söndag.
Bläää känner mig inte alls bra, på väg till tvättstugan nu... har nog fan lite feber :-(, men det går nog över?!.
Nu tigger simba massa uppmärksamhet, så får väl ge honom lite.
HejSveJs
Nu tigger simba massa uppmärksamhet, så får väl ge honom lite.
HejSveJs
fredag 22 augusti 2008
Skönt?! eller?!
Cyklade till jobbet i morse... Det var Helt ok! lite tyngre än jag tänkt men gick bra!. Dock var hemvägen inte lika roligt med massa bilar och folk överallt! men men. kom ju hem till slut iaf.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


