tisdag 5 augusti 2008
måndag 4 augusti 2008
Heej
Kul och börja jobba.... NOT men skönt arbetsväder iaf =) weeiii . Kram till er som har regnig semester fortfarande.
/ JLT ENjOy!!!
/ JLT ENjOy!!!
fredag 1 augusti 2008
onsdag 30 juli 2008
tisdag 29 juli 2008
Sjukt!
Nu har det varit bra varmt VÄLDIGT länge och inte nog med det! det fortsätter dom hotar ju medd över 30 grader torsdag fredag igen BAAH
torsdag 24 juli 2008
Säg: ja till livet... JA till Livet!
Säg: ja till livet... JA till Livet!
Om man har en possitiv inställning kommer allt lösa sig. Och jag ser ljust på framtiden.
btw. vore de inte nice o hitta flickvän nu och skaffa en liten mini Jimmy? :-D.
ENJOY!!!
Om man har en possitiv inställning kommer allt lösa sig. Och jag ser ljust på framtiden.
btw. vore de inte nice o hitta flickvän nu och skaffa en liten mini Jimmy? :-D.
ENJOY!!!
onsdag 23 juli 2008
TRÖTT
Ja jo... 09:30 somnade jag ungefär efter lite tele samtal och filmtittande. Sen var de bara gå upp 13:30 för att inte sova bort hela dagen och vända på dygnet. nu är jag STÖRT trött :P ska till benkt snart. Puss & kraM
trött.nu
Nej gå inte in på trött.nu den lär inte ens finnas. Det är bara det att jag är sinnesjukt trött just nu. kl är 07:52 och jag har inte lagt mig för att sova ännu. Suttit uppe hela natten med stefan och kollat film och spelat spel. Jag har iofs typ gått ifrån övertrött stadiet så kan säkert vara uppe hela dagen nu. Men man är nog inte så vacker gissar på att jag har IKEA påsar under ögonen.
Ska kolla på film nu iaf. lär toksomna!
/ J I M M Y - X Z I O N Z
ps. Den här bloggen är bra mycket bättre än min tidigare mycket fler valmöjligheter och mycket lättare att skapa inlägg i då man kan göra det från massa olika ställen. ds
Ska kolla på film nu iaf. lär toksomna!
/ J I M M Y - X Z I O N Z
ps. Den här bloggen är bra mycket bättre än min tidigare mycket fler valmöjligheter och mycket lättare att skapa inlägg i då man kan göra det från massa olika ställen. ds
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




