lördag 19 juli 2008
fredag 18 juli 2008
Fästing!!!
Finns inge vidrigare än en fästing! Hade nyss en på armen! Jisses vad det kliar där den borrade in sitt lilla vidriga huvud.
// JLT
Ps. Fästingen är aska nu ds.
// JLT
Ps. Fästingen är aska nu ds.
Smarta eller?

Hum antingen är jag smart eller så är alla andra smarta. . . Jag är helt själv i tvättstugan. . Visst det är fredag mitt på dagen. . Men folk kanske har semester eller så finns det väl pensionärer? Nästan lite konstigt att vara solo här. . Kanske läckt ut något gift? Inte troligt dock. . . . Hum aja. Återgå till vikandet och lite bra musik en stund:) .
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




