onsdag 10 mars 2010

Annies middag


Det ser inte gott ut. Det luktar inte gott. Annie påstår dessutom att det är gott och helt okej.... Skulle inte tro det va?!

1 kommentar:

mariel sa...

åh är det fiskbullar? med potatis e det jättegott :)