tisdag 7 juli 2009

He is back!


Den lilla skogsmusen är tillbaka. Han sitter under mitt kylskåp. Och gissa vad? Simba är inte hemma :(. Och elvis begriper ju ingenting.

1 kommentar:

Mariel sa...

saknar katterna..!