onsdag 3 juni 2009

Mat.


Wok strömming kyckling ris stektpotatis potatismos sallad bröd dricka.

2 kommentarer:

Johanna sa...

JÄVLAR vad käk Jimmy! hur får du i dej allt? <3

Mariel sa...

bra att du äter ordentligt :) glöm inte situpsen bara!