måndag 15 juni 2009

Humör.


Ni som inte känner honom vilket humör är han på?

1 kommentar:

johanna sa...

här är han jätte lik simbah i lejonkungen när han blir upplyft ut över lejonklippan! jamen kolla ansiktsuttrycket liksom!