torsdag 14 maj 2009

Något är fel.


Helt sjukt. Smsade johanna igår kväll, i smset stod det "Ärligt talat något är fel." till saken hör att jag sov som en stock då, smsade alltså i sömnen. Lite skummt.

Dagens fråga: vad föreställer bilden. Den som svarar rätt först utses som vinnare:)

1 kommentar:

Lollo sa...

grejen i handfatet där vattnet åker ner i avloppet :P