http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6676832.ab
Läs artikeln så förstår ni nog =).
torsdag 25 februari 2010
Känner sig smart!
måndag 22 februari 2010
Ang. Pluttar
torsdag 18 februari 2010
Idiot till granne.

Jag och rhoca går ut fridfullt i trapp huset för att gå och handla han sätter sig blixt stilla och väntar på att jag ska låsa. Jag hör att någon är påväg ner för trappan och rhoca sitter och tittar uppåt. När personen ser rhoca 4 meter framför sig (hon vet inte att jag är där) skriker hon som en jävla idiot. Som dom kan göra i saw filmerna ungefär. Rhoca blir självklart precis livrädd har aldrig sätt honom så rädd. Samtidigt som jag springer fram till honom hör jag hur skriket springer uppåt. Och hör sedan någon säger till sig själv att det är ett stort katt djur i trapphuset och att hon inte kommer ut idag. Nu vet jag i alla fall varför elvis är livrädd för vuxna. Rhoca är nu 20 min senare väldigt rädd.
torsdag 11 februari 2010
onsdag 10 februari 2010
söndag 7 februari 2010
HOME
Är äntligen hemma från åre! SKÖNT!
Men tillbaka till verkligheten… FYFAN va massa pappers skickande hit och dit jag har framför mig :(
lördag 6 februari 2010
Åre + Melodifestivalen
Sista kvällen i åre nu, kollar på Melodifestivalen och slappar. Måste ladda batterierna inför körningen hem =).
ENJOY!!!
fredag 5 februari 2010
Idag blir de SKIDOR.
Ja idag blir de lätt skidor och inge jävla bräda, har fortfarande jätte ont i handen sen igår.
Ska försöka övertala ligan om att åka till Duved och åka idag, tycker dom backarna är överlägset roligast och åka, dom är breda och lutar precis lagom =)
Nä nu ska jag äta mannagrynsgröt Cya!
/ JLT Enjoy!!!
torsdag 4 februari 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

