måndag 18 januari 2010

Underbaraste

SkärmklippHönk

är hon inte världens sötaste?

söndag 17 januari 2010

Rökning.

Hur kan man vara så korkad och svag att man faller för små vidriga cancer pinnar?

torsdag 14 januari 2010

Middagen.


Är serverad! Kyckling ris grönsaker kantarellsås och mjölk till det. Tog 17 min att laga.

Jobbar.


Idag mår jag nästan helt bra. :) är på jobbet nu i alla fall:) ha en bra dag allihopa!

söndag 10 januari 2010

333

Detta är mitt 333:e Inlägg i denna blogg. Fantastiskt! Borde firas med något... hum...

Äh! det här var firande nog att de fick ett eget inlägg :D

// XzionZ almighty

Tv

Måste bara nämna det att www.kolla.tv är mycket bättre än www.tv.nu. Dessutom börjar jag friskna till nu! känns bra! hoppas jag mår bra i morgon så jag kan jobba och sen träffa älsklingen!

lördag 9 januari 2010

Fy fan!


Jag mår idag helt galet dåligt. Varit illamående sedan kl 22 igår. Sovit kanske 2 timmar sammanlagt. Tömt magen åt fel håll ett antal gånger. Skulle göra nästan vad som helst för en dofilus blåbär just nu. Men kan knappast åka till willys och köpa en när jag mår såhär dåligt. Får bara hoppas att jag blir frisk snart. /Jlt

tisdag 29 december 2009

Vinterland.


Skulle aldrig lämna detta underbara vinterland sverige.