söndag 17 januari 2010
söndag 10 januari 2010
333
Detta är mitt 333:e Inlägg i denna blogg. Fantastiskt! Borde firas med något... hum...
Äh! det här var firande nog att de fick ett eget inlägg :D
// XzionZ almighty
Äh! det här var firande nog att de fick ett eget inlägg :D
// XzionZ almighty
Tv
Måste bara nämna det att www.kolla.tv är mycket bättre än www.tv.nu. Dessutom börjar jag friskna till nu! känns bra! hoppas jag mår bra i morgon så jag kan jobba och sen träffa älsklingen!
lördag 9 januari 2010
Fy fan!

Jag mår idag helt galet dåligt. Varit illamående sedan kl 22 igår. Sovit kanske 2 timmar sammanlagt. Tömt magen åt fel håll ett antal gånger. Skulle göra nästan vad som helst för en dofilus blåbär just nu. Men kan knappast åka till willys och köpa en när jag mår såhär dåligt. Får bara hoppas att jag blir frisk snart. /Jlt
söndag 3 januari 2010
tisdag 29 december 2009
fredag 25 december 2009
Julen
Hade fullt upp på julafton massa åkande =) men det var en lyckad jul må jag säga! Avslutade med att sova med älsklingen =). Idag blir det åka till mulles landställe dit älsklingen även ska åka fast i morgon =)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


