fredag 11 december 2009

onsdag 9 december 2009

Fan då.


Natten till idag var en av de sämsta på väldigt länge. Rhoca jävlades hela tiden så han åkte ut i natt vid 3. Sen har jag drömt massa mardrömmar om M, V och A.

tisdag 8 december 2009

måndag 7 december 2009

Middagstips.


Sallad, bulgur, kyckling och sås:)

fredag 4 december 2009

tisdag 1 december 2009

Tack elvis.


Det var snällt av dig elvis att ta in en skogsmus mitt i natten och släppa det inomhus. Men vore ju jävligt trevligt om du kunde fånga den och kasta ut den , så jag slipper jaga den som en jävla galning en timma mitt i natten. Tur som fan i alla fall att älsklingen (och lite jag) städade på kvällen efter jobbet så det inte fanns några saker på golvet:) natti

lördag 28 november 2009



TAKIDA


Nu har förbanden spelat. Bara minutrar kvar.:)