måndag 7 december 2009

Middagstips.


Sallad, bulgur, kyckling och sås:)

fredag 4 december 2009

tisdag 1 december 2009

Tack elvis.


Det var snällt av dig elvis att ta in en skogsmus mitt i natten och släppa det inomhus. Men vore ju jävligt trevligt om du kunde fånga den och kasta ut den , så jag slipper jaga den som en jävla galning en timma mitt i natten. Tur som fan i alla fall att älsklingen (och lite jag) städade på kvällen efter jobbet så det inte fanns några saker på golvet:) natti

lördag 28 november 2009

fredag 27 november 2009

Träning.


Just i detta nu sitter en person och gör ett tränings program till mig, han jobbar på Bosön (sveriges största elittränings anläggning). Jag var där igår och gjorde ett Maxfystest, det är precis vad det låter som. Man testar kroppens alla moment till max, måste säga att det var vidrigt. Har aldrig känt mig på enormt förstörd fysiskt. Nära svimma och kräkas. Orkar inte skriva på mobileo hur testet gick till. Men något halv intressant kom fram av de första resultaten. Jag har tydligen extremt bra syreupptagnings förmåga.(58) vilket är ganska högt för att vara helt otränad. Undrar då hur det skulle bli med träning. . . Sen även att jag har stor muskel styrka framgick, det jag inte har bra är balans i kroppen så det kommer min träning riktas in lite extra på. Nej nu är det dags att jobba:)

måndag 23 november 2009

Helt galet

Det här är inlägg nr TreHundraEtt (301). Förstår inte hur jag lyckats komma upp i så pass många inlägg i denna blogg eftersom jag väldigt sällan bloggar (som alla tjatar om). Men jaha. Dom har nog FEL! hehe

/ J L T Going To Swim

torsdag 19 november 2009

Hönk café:)


Fick typ fikan gratis av dom som jobbar här:) 20kr för choklad och mocka ruta:). Dessutom är hon ju extremt söt i sina arbetskläder:) <3