torsdag 5 november 2009

Dagen:)


Värsta dagen i mitt liv på jobbet idag. Orkar inte ens ta upp allt men de var verkligen skit. Men hela dagen blev räddad då jag kom hem till älsklingen som hade gjort kladdkaka med grädde och varm oboy, mums.<3

söndag 1 november 2009

R.I.P


Vila i frid mamma<3

lördag 24 oktober 2009

Bäst.


Killen med koll:) underbara jimmy.

Björnar


Dricker fanta och hoppas lite på att någon hällt i lite vodka:)

Älsklingen:)


Världens finaste äter lite pommes:) <3

Grill in


Mulle äter kebab:)

torsdag 22 oktober 2009

Snyggt:)


Den här har hönken gjort:) grymt snyggt:)

tisdag 20 oktober 2009

Bad.


Blev väkt runt kl 6 med slutgiltiga beskedet att jag är uppsagd

måndag 19 oktober 2009

Va fint:)


Woha

Mupp


Dr livingstone inviger palmerna. Haha han är så usel skådespelare så knappt barnen tittar på han:p