skip to main |
skip to sidebar
Värsta dagen i mitt liv på jobbet idag. Orkar inte ens ta upp allt men de var verkligen skit. Men hela dagen blev räddad då jag kom hem till älsklingen som hade gjort kladdkaka med grädde och varm oboy, mums.<3
Vila i frid mamma<3
Killen med koll:) underbara jimmy.
Dricker fanta och hoppas lite på att någon hällt i lite vodka:)
Världens finaste äter lite pommes:) <3
Mulle äter kebab:)
Den här har hönken gjort:) grymt snyggt:)
Blev väkt runt kl 6 med slutgiltiga beskedet att jag är uppsagd
Woha
Dr livingstone inviger palmerna. Haha han är så usel skådespelare så knappt barnen tittar på han:p