skip to main |
skip to sidebar
Märkligt att det alltid ska vara så in i helvete varmt när man har mycket att göra på jobbet. Droppar från ansiktet hela tiden. Dessutom svälter jag ihjäl:p orkade ju inte fixa någon mat igår:(. Snart helg iaf:) ska bli kul.
Ett fult litet åskmoln
På fredag kväll åker jag till gotland:) ska träffa hönken. :) yeha! Kommer åter till sthlm på måndagmorgon:) då jag har en ledig dag:)
Haha hittade ett gäng pusselbitar på jobbet:)
Kantarellus