torsdag 6 augusti 2009

Toppen.


Märkligt att det alltid ska vara så in i helvete varmt när man har mycket att göra på jobbet. Droppar från ansiktet hela tiden. Dessutom svälter jag ihjäl:p orkade ju inte fixa någon mat igår:(. Snart helg iaf:) ska bli kul.

onsdag 5 augusti 2009

tisdag 4 augusti 2009

Gotland.


På fredag kväll åker jag till gotland:) ska träffa hönken. :) yeha! Kommer åter till sthlm på måndagmorgon:) då jag har en ledig dag:)

Leksaker.


Haha hittade ett gäng pusselbitar på jobbet:)