Det blir nog Canazei 2010 (italien) om jag får bestämma, men antagligen blir bet inte något alls eftersom att personen jag brukar åka till Alperna med inte tror sig kunna pga annan resa inbokad. :-(. Finns det ingen annan vänlig själ där ute som är sugen på en vecka i världens största skidsystem.
blå backar: 250km
röda backar: 200km
svarta backar: 50km
Liftar: 458
Högsta topp: 3250m öh
I really wanna Enjoy!
söndag 26 juli 2009
fredag 24 juli 2009
tisdag 21 juli 2009
söndag 19 juli 2009
Serier Och Filmer Uppdatering.
Dom här serierna har jag sett eller följer för tillfället skriver betyg bakom 1-5.
Lost: 3,5
Merlin: 3,0
Leverage: 2,0
Primeval: 3,0
Fringe: 3,5
Terminator the sarah connor chronicels: 2,5
Knight Rider 2008: 2,0
Chuck: 4,0
The Mentalist: 3,5
Avatar 3,5
True Blood 3,5
Och dom här ska jag börja se:
Legend of the Seeker
Eureka
Firefly
Virtuality
Dessa Filmer har jag sett på bio i sommar:
Baksmällan Betyg: 4,0
Ice Age 2 Betyg: 3,5
Bruno Betyg: 3,5
Dom här har jag kvar att se:
Harry Potter
Drag Me to Hell
Sen blir det säkerligen någon mer :)
Lost: 3,5
Merlin: 3,0
Leverage: 2,0
Primeval: 3,0
Fringe: 3,5
Terminator the sarah connor chronicels: 2,5
Knight Rider 2008: 2,0
Chuck: 4,0
The Mentalist: 3,5
Avatar 3,5
True Blood 3,5
Och dom här ska jag börja se:
Legend of the Seeker
Eureka
Firefly
Virtuality
Dessa Filmer har jag sett på bio i sommar:
Baksmällan Betyg: 4,0
Ice Age 2 Betyg: 3,5
Bruno Betyg: 3,5
Dom här har jag kvar att se:
Harry Potter
Drag Me to Hell
Sen blir det säkerligen någon mer :)
fredag 17 juli 2009
Bio.
fredag 10 juli 2009
torsdag 9 juli 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



