fredag 24 juli 2009

Gissa


Gissa vad dessa platta utsmetade bakelser ska föreställa!:) av mig och hönken:)

tisdag 21 juli 2009

Vitsen?


Och att lägga grus i olika färger sådär är bra för vadå? Inte snyggt direkt:p

söndag 19 juli 2009

Mulle hemma.


Visst är hon gullig ring och allt:)

Serier Och Filmer Uppdatering.

Dom här serierna har jag sett eller följer för tillfället skriver betyg bakom 1-5.

Lost: 3,5
Merlin: 3,0
Leverage: 2,0
Primeval: 3,0
Fringe: 3,5
Terminator the sarah connor chronicels: 2,5
Knight Rider 2008: 2,0
Chuck: 4,0
The Mentalist: 3,5
Avatar 3,5
True Blood 3,5

Och dom här ska jag börja se:
Legend of the Seeker
Eureka
Firefly
Virtuality

Dessa Filmer har jag sett på bio i sommar:
Baksmällan   Betyg: 4,0
Ice Age 2     Betyg: 3,5
Bruno           Betyg: 3,5


Dom här har jag kvar att se:
Harry Potter
Drag Me to Hell
Sen blir det säkerligen någon mer :)

fredag 17 juli 2009

Bio.


Var på bio med johanna och stefan nyss. Filmen som heter baksmällan var skadat bra :) rekommenderar.


glömde skriva här att hönken fyllde år igår btw! ett enormt grattis till henne! :D <3

fredag 10 juli 2009

tjohej

Lycka till med mobilen! // din hemlige vän ;)

Svar:

Svaret på gårdagens fråga är TORKTUMLARE. Enjoy!!!

HELG.

Det var fan på tiden.

torsdag 9 juli 2009

Dagens fråga.


Vad är det på video-klippet?

On top of the world.


Hör en låt om och om igen i huvudet. Flipsyde - when it was good.