onsdag 15 april 2009

Kul. . .not


Dom här skivorna är ju verkligen humor. . . Inte. . .

En av världens. . .


Sötaste varelser :-)

fredag 10 april 2009

måndag 6 april 2009

Skämt?


Nej det är inget skämt. Denna tv står så elgiganten i kungenskurva och kostar 399.990,00:- skadat :)

Vitt.


Alldeles för vitt

Max


Söt right

söndag 5 april 2009

Blogg

http://jlt-jlb.blogspot.com