måndag 6 april 2009

Skämt?


Nej det är inget skämt. Denna tv står så elgiganten i kungenskurva och kostar 399.990,00:- skadat :)

Vitt.


Alldeles för vitt

Max


Söt right

söndag 5 april 2009

Blogg

http://jlt-jlb.blogspot.com

Sommardäck


Äntligen är sommardäcken på plats. Är med stefan just nu ska snart köra annie en liten sväng om i huddinge:) cya

lördag 4 april 2009

Sommar:)


Äntligen sommar :).

Långt


Nu har bilen åkt långt :)

fredag 3 april 2009

Nya lamporna


Här är mina nya lampor i köket vart riktigt bra :) syns inte riktigt på bilden. Ni får helt enkelt lita på mig :) mulle städar :) snäll hon är :) i morgon kommer björnar till sthlm. Kul! Och snart ska jag träffa hönken <3 (johanna)

Utsikt


Mm så kan det vara

torsdag 2 april 2009

Haha


Samma som killen med tapet valet. Galet fult.