måndag 16 februari 2009

Mystiskt


Vissa människor beter sig jävligt mystiskt just nu, förklaring? Tackar vet jag djur. Dom följer primitiva mönster. Och nej det gäller inte Simba och elvis dom är inga djur. . .

fredag 6 februari 2009

Sjukdom


Jag har gjort lite egna studier. . . Resultatet är att Ipren krossar alvedon på alla sätt och vis

Kärnkraft och elvis


Hej folks! Det är ett jäkla snack om vi ska ha kärnkraft i sverige. . . Klart som FAN vi ska! Det ger sjukt mycket energi och är relativt miljövanligt. Lägg ner massa pengar på forskning om att göra något vettigt av avfallet, så kommer sverige klara el försörjningen super bra. Och inte behöva köpa kol eldat från polen.

Det är som ni alla vet världens sötaste elvis på bilden :). Tycker faktiskt om honom trots att han kan vara en riktigt jävla pain in the ass.

söndag 1 februari 2009

Gone

Ja så kan de vara :D

söndag 14 december 2008

Gone.

Samtidigt som det inte händer något i mitt liv, känns det som att det händer en hel del. Skummt va?
Drar en punkt lista som summerar.

- Alter Bridge
- Gears of War 2
- Renovera
- Jobba
- Julklappar
- Vänner!

söndag 16 november 2008

Idag ska jag äta detta =) Hoppas det är gott. (ps kanske inte orkar göra idag), har rivit hela hallen o tappat all motivation :P fan va jobb jag skapat :P

måndag 27 oktober 2008

IPRED

HAHA de är så man börjar skratta :D IPRED?! Amen lägg ner, kommer ALDRIG gå igenom. Hela konceptet är helt absurt.

Vad är då IPRED?
IPRED handlar i korthet om följande:

-Film- och skivbolagen får rätt att begära ut namnet bakom ip-adressen om de anser att någon fildelar olagligt.
Internetleverantörerna måste lämna ut namnet, annars får de böter.
-Film- och skivbolagen får rätt att bygga personregister med ip-nummer och namn för att kunna administrera hotbrev och stämningar i stora mängder.
-Torrent-trackers (exempelvis Pirate Bay) kommer att bötfällas varje gång de vägrar samarbeta och lämna ut uppgifter om användare.

http://www.stoppaipred.nu/

JiMmY

söndag 26 oktober 2008

Kamera


Så här bra är min mobil kamera just nu. . . Med andra ord den är helt galet kass. Brukar dock skärpa till sig efter någon timma eller om man startar om Mobilen. Snart dags och röra sig hem till lidingö. :)

lördag 25 oktober 2008

Livet

Ekonomin krashar denna månad :D men det löser sig!!! (tack mariel)
Snart höstens ända helg (nästa), slutar tidigt på fredagen, ska till Tommy i nyköping då :).

måndag 13 oktober 2008

Inte konstigt?


Hela stadsdelen som jag jobbar i har ström avbrott. . . Alla byggen runt om, delar av sjukhuset och andra bostadshus är strömlösa. . . Men varför har vi ström haha? Fett skummt.