torsdag 9 oktober 2008

Någon som ser på?

Någon som sett Extreme Home Makeover, med han TY som skriker hela tiden (jobbig).
Dom får ju allt från sin jäkla SEARS i usa... Men i dagens program kom en Stor lastbil från IKEA och dumpa av massa Ikea möbler o saker =) Yey! Länge leve sveriges mest framgångsrika företag! (och smartaste, ej börsnoterat).
Ingvar Kamprad (Y) för honom, sjukt smart svensk.

Skidresa!

Blir en resa i år igen, denna gång till Flachau i Österrike åker den 9e Januari.

Beskrivning av Flachau
Den klassiska vintersportfavoriten Flachau ligger mitt i det stora skidområdet Sportwelt Amadé. Här drar världscupscirkusen förbi varje vinter och byn är också känd för att ha fostrat den legendariske skidåkaren Hermann Maier. För dig som väljer att resa hit väntar inte mindre än 350 km och 100 liftar omväxlande utmaningar på ett och samma liftkort.

Flachau ligger mysigt och naturskönt beläget nere i dalen med bra och liftnära boende. Det är bara att sätta på sig skidorna direkt utanför dörren och ge sig ut i backarna.

Den lilla byn kan skryta med ett imponerande utbud av restauranger, caféer, barer, dansställen och till och med ett eget kasino. För den riktigt äventyrslystna finns chansen att testa paragliding, snowrafting och rodel.

Flachau är samtidigt ett perfekt resmål för barnfamiljen. Här finns massor att upptäcka för de yngsta, bland annat ett eget barnland med massor av aktiviteter, i och bredvid backen. Och så klart barnpassning i backen. Våra omtyckta barnguider ser till att de små har kul, medan föräldrarna kan ge järnet i backarna i trygg vetskap om att barnen har det bra på sitt håll.

Efter en dag i backen möts alla som orkar för en gemensam familjeafterski. Dagens höjdpunkt, enligt många Flachauälskare.
Och för den som inte kan få nog av skidåkning är många backar upplysta och öppna även för kvällsåkning.

Ett annat oslagbart sätt att belöna sig efter dagens fysiska aktiviteter är att kasta sig ut i det livfulla Flachau som bjuder på otaliga barer, restauranger och dansställen.

onsdag 8 oktober 2008

Ska bli.


Det här ska bli en 4a på 94,2 kvadrat. Inte speciellt stort. Finns bra mycket större längre upp i huset på upp åt 150 kvadrat. . . Och kvadratmeter priset ligger på 58,500kr + tillval. Så ni kan ju bara föreställa er fantasi summan det handlar om. . . Sen är det hög månads avgift sen. Ska ta bilder sen i en klar lägenhet så man får se lite hur det blir.

torsdag 2 oktober 2008

onsdag 1 oktober 2008

Gabbe!


Haha slut kille! Han med nycklarna, ni vet. Han som brukar sova i kundvagnar :)

lördag 27 september 2008

Kul promenad?


Någon jubel idiot har roat sig med promenad över min bil i natt. . Fotspår rakt över bilen och buckla i motorhuven. . . Suck. . .

onsdag 24 september 2008

Matvrak


Mums

Gissa


Kan du gissa vad det är på bilden? Nej jag trodde väl det