Ja vad ska man säga, allt förändras konstant.
I morgon flyttar Lollo (sjukt trist).
Hoppas iaf du får de bra i Gävle och att du lär dig nå vettigt! Kommer sakna dig =) *Krama*
Jobbet då?, ju de suger sjukt mycket just nu isolerar ytterväggar hela dagarna så de kliar en aning kan man lugnt säga! (vill inte jobba).
På torsdag ska min bil in på service... vill inte veta vad det kommer kosta hahahah!
Du som läser detta (vet att ni är ett gäng faktiskt) skriv en liiiiten kommentar :P
MvH Jimmy
tisdag 19 augusti 2008
måndag 18 augusti 2008
måndag 11 augusti 2008
onsdag 6 augusti 2008
tisdag 5 augusti 2008
måndag 4 augusti 2008
Heej
Kul och börja jobba.... NOT men skönt arbetsväder iaf =) weeiii . Kram till er som har regnig semester fortfarande.
/ JLT ENjOy!!!
/ JLT ENjOy!!!
fredag 1 augusti 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






