tisdag 19 augusti 2008

Framtiden

Ja vad ska man säga, allt förändras konstant.

I morgon flyttar Lollo (sjukt trist).
Hoppas iaf du får de bra i Gävle och att du lär dig nå vettigt! Kommer sakna dig =) *Krama*

Jobbet då?, ju de suger sjukt mycket just nu isolerar ytterväggar hela dagarna så de kliar en aning kan man lugnt säga! (vill inte jobba).

På torsdag ska min bil in på service... vill inte veta vad det kommer kosta hahahah!

Du som läser detta (vet att ni är ett gäng faktiskt) skriv en liiiiten kommentar :P

MvH Jimmy

måndag 18 augusti 2008

Kraftskiva i helgen?


Haha ja de kan du skriva upp! Lägger ut lite bilder nu i veckan. . . Och ja benet gör ont. Fattar fortfarande inte var den där stenen kom ifrån?! Plopp så var den bara där! Faktiskt!

måndag 11 augusti 2008

lördag 9 augusti 2008

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

onsdag 6 augusti 2008

Stark. . .


Ja jag är sjukt stark. Bröt just av min hammare. . .

tisdag 5 augusti 2008

Fint.


Va fint det blir haha. Det är gabbe på bilden.

måndag 4 augusti 2008

Heej

Kul och börja jobba.... NOT men skönt arbetsväder iaf =) weeiii . Kram till er som har regnig semester fortfarande.

/ JLT ENjOy!!!

fredag 1 augusti 2008

Lollo.


Haha. Nice.

Tutte


Den är på väg med mig till malmö haha. (Fick av annie i natt)