måndag 18 augusti 2008

Kraftskiva i helgen?


Haha ja de kan du skriva upp! Lägger ut lite bilder nu i veckan. . . Och ja benet gör ont. Fattar fortfarande inte var den där stenen kom ifrån?! Plopp så var den bara där! Faktiskt!

måndag 11 augusti 2008

lördag 9 augusti 2008

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

onsdag 6 augusti 2008

Stark. . .


Ja jag är sjukt stark. Bröt just av min hammare. . .

tisdag 5 augusti 2008

Fint.


Va fint det blir haha. Det är gabbe på bilden.

måndag 4 augusti 2008

Heej

Kul och börja jobba.... NOT men skönt arbetsväder iaf =) weeiii . Kram till er som har regnig semester fortfarande.

/ JLT ENjOy!!!

fredag 1 augusti 2008

Lollo.


Haha. Nice.

Tutte


Den är på väg med mig till malmö haha. (Fick av annie i natt)

Arlanda


Arlanda by night.