lördag 9 augusti 2008

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

Woohaaa


Haha nu är de bra jävlä drag alltså

onsdag 6 augusti 2008

Stark. . .


Ja jag är sjukt stark. Bröt just av min hammare. . .

tisdag 5 augusti 2008

Fint.


Va fint det blir haha. Det är gabbe på bilden.

måndag 4 augusti 2008

Heej

Kul och börja jobba.... NOT men skönt arbetsväder iaf =) weeiii . Kram till er som har regnig semester fortfarande.

/ JLT ENjOy!!!

fredag 1 augusti 2008

Lollo.


Haha. Nice.

Tutte


Den är på väg med mig till malmö haha. (Fick av annie i natt)

Arlanda


Arlanda by night.

onsdag 30 juli 2008

Varmt


Sjukt varmt igen. Måste i vattnet igen.

tisdag 29 juli 2008

Sjukt!

Nu har det varit bra varmt VÄLDIGT länge och inte nog med det! det fortsätter dom hotar ju medd över 30 grader torsdag fredag igen BAAH