tisdag 15 juli 2008

Nu har hon. . .


Nu har hon vaknat. Hehe riktigt litet bus frö Hehe.

En till


Sötnöt

Elin


Visst är hon söt Hihi. Hon säger att hon är trött och har snurrat in sig i en handduk Hehe.

Badade nyligen här


Ganska skönt faktiskt. 22 grader typ.

Jag


På väg hem i från till uttringe. Ska nog bada faktiskt.

Virus


Ingen dålig lista med virus man hade i datorn då. Och nu har den bara letat igenom 37% haha. Illa

måndag 14 juli 2008

Hemma.


Ja. Vad gör man hemma om varken tv eller internet fungerar efter blixtnedslag. Jo man ligger och tänker på vänner och annat.

Max


Jag och max var ute och gick en sväng :) Synd bara att himlen öppnade sig och regnet hällde ner!

söndag 13 juli 2008

Solnedgång


Gud så härligt och mysigt med solnedgång

Min gamla pärla


Saknar den inte ett dugg