måndag 14 juli 2008

Hemma.


Ja. Vad gör man hemma om varken tv eller internet fungerar efter blixtnedslag. Jo man ligger och tänker på vänner och annat.

Max


Jag och max var ute och gick en sväng :) Synd bara att himlen öppnade sig och regnet hällde ner!

söndag 13 juli 2008

Solnedgång


Gud så härligt och mysigt med solnedgång

Min gamla pärla


Saknar den inte ett dugg