söndag 15 maj 2011

Night.


Hej bloggen. :-) sämsta natten på mycket länge. Knappt sovit en blund. Bara tänkt vissa tankar om och om igen. Vill alg bättre, samtidigt som jag vill känna uppskattning när det är bra. Svårt att förklara.

måndag 18 april 2011

Varmt.


Fan sjukt äckligt varmt

torsdag 14 april 2011

Curling.


Idag blev det curling med jobbet. Sjuuukt mycket jobbigare än man tror.

måndag 24 januari 2011

Utan dina andetag.


Vad vore jag, utan dina andetag? Älskar dig!
DSC00073

lördag 8 januari 2011

Livet 2011.

Ja nu jobbar jag ju ÄNTLIGEN igen första arbetsveckan avklarad! Gick mycket bättre än väntat! stora problemet har varit sömnen kanske snittat 4-5 timmar / natt vilket är way to little! Men det ger sig nog av sig självt med tiden! Man kunde ju tro att min arm skulle vägra gå till jobb så pang på. men det fungerar oväntat bra! Verkar som att min kropp förstår hur musklerna ska hittas trots att dom inte finns! Idag (lördag) jobbade jag extra 7 timma . skottade snö! Hurra så sjukt tråkigt men vafan måste ju tjäna pengar!

Såhär ser mina jobb planer ut för tillfället:
Jobbar nu på Norber Consulting AB som Snickare + alliallo. Det är Inte min framtid. Men endast pga att lönen inte är så spännande! Så kommer när vindsvåningen som vi bygger nu är klar söka mig därifrån, antagligen tillbaka till Vännerna på ncc! tror det är den bästa lösningen!

Over And Out

Vänskap.

Hej Allihopa!
Sitter och funderar kring vänskap, och vad det innebär och vilka olika former som finns. Man blir inte riktigt klok på det må jag säga. För hur man än vrider och vänder på det kan man se allt ur sjukt många olika vinklar och perspektiv. Framförallt så förändras ju personer hela tiden! Vilket ger tydliga förändringar i hur man ses och umgås med sina vänner! men tror inte att själva vänskapen förändras egentligen den finns alltid där!
Ett tydligt exempel är Mariel , Vi har kännt varandra i massa år, vet knappt hur många. Och oj vad saker har förändrats. hon har sin familj som hon älskar över allt annat. en liten plutt har hon med =). medan jag har min Underbara Johanna. Det gör ju att vi inte alls umgås som vi gjorde för massa år sedan. Men vänskapen finns kvar! Hoppas jag i alla fall =).

Är glad att jag har mina vänner! Ni vet vilka ni är! (Jooo de vet ni visst).

Men som sagt alla ser på vänskap på olika sätt jag personligen definierar nog en vän såhär: Det är en person som alltid finns där. som alltid ställer upp ifall det behövs, någon man litar på. Såna vänner växer inte på träd direkt! Men finns ju några där ute!

Ni alla som läser detta, värna om vänskapen den är en viktig del i livet! Inget man bara kastar bort. Ifall det finns problem med någon vänrelation så måste det lösas. Att kasta bort det är väldans onödigt!

/ Jimmy!

fredag 7 januari 2011

Trött.


Behöver jag säga mer än ordet uppgiven. Har ingen spade.

torsdag 30 december 2010

Årets näst sista dag.

Hej alla glada!

Idag årets näst sista dag var jag iväg till Danderyds sjukhus. Det gick som förväntat bra =) jag är en “fri man” enligt läkaren! Så på måndag börjar jag ÄNTLIGEN jobba! Det är inte så att jag hemskt gärna börjar gå upp tidigt igen och sitter i massa bilköer hem… men det ska bli jävligt glassigt att gå från minus 5-6 tusen i månaden till ett par tusen plus!

Nu till lite mer negativa saken idag. Jag var som bekant lite smådålig redan innan haft lite pendlande feber och snuva senaste dagarna.
Men efter min resa till Danderyd är det nu Betydligt mycket värre! Fryser och svettas och näsa och ögon bara rinner o rinner. Det är ju för fan Nyårsafton i morgon! Ska ju med älsklingen med familj till hennes kusiner på middag ju! då kan jag ju inte vara sjuk! Så jag tog min underbara flickväns råd och köpte nässpray och Kan Jang i stan när jag ändå passerade. Nässpray borde ju faktiskt få nobel pris. ITS WORKING!…  MEN Kan Jang vette fan… Det är precis jävla svindyrt närmare 200 kr för en flaska.. och det smakar ärligt talat SKIT (Eller ja Som en blandning av kaffesump, jord, lera och kattsand) Nej jag har inte smakat den beskrivna kombinationen bara Kan Jang.
advertising-kanjang

Hoppas ni alla får en Underbar nyårsafton och ett Gott nytt 2011!

Tjolahopp!

lördag 25 december 2010

Julen.

Så var den väl i princip över för denna gång. Måste säga att den varit väldigt bra =).

Julafton – Först med familjen hos farmor lite snabbt och massa mat.
sen vidare till Johanna där ännu mer mat och mys väntade! underbart! sen sov jag där också mysigt =)

Juldagen – Började med en trevlig frukost hos Johanna. Sedan hem och städa upp efter katter som röjt omkring väldigt mycket här hemma :(. Nu sitter i alla fall jag och Älsk här och har en myskväll med filmer =)! Snart börjar nästa film SVT1 Mr & Mrs Smith!

Go Jul!

söndag 12 december 2010

Söndag.


Vad kan då vara bättre än värmegolv med kattmynta som johanna sprayat dit?