torsdag 18 mars 2010

Saknar


Visst saknar man jobbet lite...

Arlanda


Sitter och väntar på björnars mamma på arlanda. Det känns alltid så speciellt att vara på arlanda. Går inte att beskriva känslan. Sen att man väntar på en person man aldrig träffat eller sett är ju lite spännande det med. Som man sen ska åka med i över en timme i samma bil. Skoj haha :)

onsdag 17 mars 2010

Dagen


Idag var jag på intervju på borgstaden. Gick tydligen bra för dom vill träffa mig igen på måndag:) sedan har jag kollat skidor vid slottet med ncc folk. Nu på väg hem till älsklingen

måndag 15 mars 2010

Jöhönken


Håller på med lerfigur

Nej


Idag mår jag inte alls speciellt bra. Vaknade med jätte svullet ögonlock, går visit mycket öm till och från i det ögat senaste dagarna. Senare på dagen fick jag feberfrossa. Har precis vaknat helt genomblöt i sängen. Så ska hoppa in i duschen, sen iväg till johanna. skriver kanske ett till inlägg senare. Hej!

söndag 14 mars 2010

Spotify

Playlists:
JLT-PARTY – Lista med blandat gammal och ny party musik!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/2zSVTUHkHOViP1NjbhGr10

JLT-XzionZ – Lista med lite blandad musik jag lyssnat på genom åren.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5TEqA3CnUAFae8tWMNRH1e

JLT-Svenska Hits – Bara Svenska bra låtar!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/6fNn1i5noOEtkDjjYYhsuA

JLT-Rock – Lista med gamla och nya rock låtar.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/3c941LUA2ky8sfPjsHpWmW

JLT-Trance – Lista med psytrance och annan commercial trance.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5uEn33cJZJy634XlsDH9GS

JLT-Creed/Alter Bridge – Ja namnet säger ju sig självt.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/128FyDtXKpbvfPupqVFywm

JLT-TaKiDa - Ja namnet säger ju sig självt.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5Z7WAkLyHddMhXXMfu6Y3X

JLT-Scooter – Lista med låtar som garanterat ger mig energi (endast gruppen Scooter)
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/1xHifer5n7cmW1l3fRjrpu

JLT-OnTheGo 10 – Lista med dom 10 mest spelade låtarna på min Spotify just nu.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/1lNpfH1iSZqTtaGhJP4dRu

JLT-Grön – Collaborative Playlist, lista där vem som helst kan lägga in musik för att dela med sig!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/35SO7AyAQVJDnopcUHS8w6

Har för tillfället 6 invites som jag skickar till vem som helst på begäran

Musiken flödar.

Visst är den här gamla 09 låten ganska bra? finns i mer upptempo versioner om man vill ha mer drag :D (videon nedan)

lördag 13 mars 2010

Promenad


På promenad med lollo, björnar, mariel, vincent och balder. Fåglarna har en liten gnutta vatten kvar. Resten av långsjön är helt frusen

Handlat


Har varit på ikea och handlat lite till köket som jag saknat. Nu åker jag till farmor en stund tror jag:)

torsdag 11 mars 2010

Inlägg.

Vet egentligen inte vad jag ska blogga om, ska på intervju träning om ett par timmar. skoj! (not). sen kanske jag måste hjälpa pappa en stund verkar de som, men får väl se hur de blir med det.